29 oktober hallowen fest

Jag åkte till säter och solade vid 11 med jen & terese, sköönt ! sen gick jag och terese hem till henne, så kom jen dit och så satt vi och chilla. sen skulle Terese fixa sig så jag och jen gick hem till henne och fixa oss där, eftersom jag hade mina grejer där. sen åkte vi vidare till martina och senare kom  albin, fiip, tomas, adam & arvid dit.  Började dricka lite där, sen bar det iväg till hea.  så rakans kul ! :)   men för vissa  vart det ju lite för mkt dricka ;) kanske för martina och sofie ?   men jag kanske inte var så duktig jag heller. 
haha jen ringde till Christian för hon var lite orolig ;)  och det enda hon sa till mig var : Men Lina vad ska Christian säga ?!
haha :)
Jag låg på kökssoffan och martina, sofie och anna låg på golvet tetintill varandra. Däckade ... ojojoj !    Sen vid halv 1 ringde jag pappa som hämtade mig och så åkte jag hem och tog en macka som jag alltid gör när jag kommer hem från fester, man blir inte lika bakis då, börja med det säger jag bara !



 det kommer mera bilder senare.


l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0