torsdag kväll

torsdag kväll och jag sitter på vardagsrums golvet och kollar på cops och lyssar på Leona Lewis - Forgive Me , sjukt bra låt !
idag har jag inte gjort så mkt, vart i skolan och haft matte prvov som jag fick G- på ..   -.- 
sendan hade vi floristtekink och då gjorde jag en grankrans som vi sedan "rankade" på.  vart helt okej.
när jag kom hem så packade jag  ner grejer jag ska ha hem. sen kom jag på att jag skulle åka in till centrum och hämta en sak. så kollade när tåget gick och det gick om 5min, så det var fort att hämta grejerna och springa till tåget.  När jag skulle ta tåget tillbaka så mötte jag Jen, Martina och Linda på tåget, dom hade vart vid stallet. :)
så hem och göra mat och prata med sambosarna, och nu sitter jag här.
      det ska bli riktigt skönt med att komma hem till dalarna imon !
och ännu skönare med lov den 19de! längtaaarrr ! :) 
men nu ska jag packa klart och fixa mig för kvällen, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0