onsdag 24 december

julaftonsmorgon ! klev upp kl 9 och fixade till mig lite, sen öppnade alla systrar varsitt paket, och i det var det strumpor.. ovanligt ;) haha. Sen bar det i väg till mormor och morfar på julfrukost, och där var också mina kusiner Oskar och Gustav och morbror Clas med Eva. :)
så vi käkade och pratade och spelade fia med knuff, lr iaf Jenny, Elin, Gustav och Oskar, medans jag låg brevid på kökssoffan och sov.   vi kanske var där till 1 ,  halv 2 nångång. Sen så åkte vi hem och tog på sig andra kläder och kollade på nån julfilm som gick på tven, och hjälpte mamma med maten . Sen så satt vi oss ner och kollade på kalle anka, haha jag tror jag skulle  dö när lasse tappa tändstickan ! HAHA ! :)    efter kalle så kom mormor och morfar till oss och så började vi öppna julklapparna :)
- parfym + body lotion
- guld klocka
- 1000 kr
- 600 kr på gina tricot
- rakhyvel + gel
- morgonrock
- hårsnoddar
- vantar
- kastrull
- kokbok
-mascara
- en sak man ha för ögonen när man sover

efter att alla harde öppnat alla paketen så satte vi oss och käka julmat, satt där några timmar .
sen kom Rickard, Josefine, Tomas, Elisabhet, Ritva och Rolf till oss, och sen var dom där till nångång efter 12 tror jag, det var väl min julafton . :)   
Godjul !
 

systrarna olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0