nana..

i södags när vi kom till stholm så fick vi skjus av ch till lägenheten, han hade ändå vägarna förbi så han hämtade upp oss. skönt att slippa tunnelbannan och roslagen. 
sen när vi kom hem gick vi upp till ch som hade vänner hos sig för dom skulle kolla på när Björn var med på "Sanningens ögon blick"¨, så vi vart typ 20 pers hos han och satt och kollade på Björn, kul var det :) ! sen gick vi ner och skulle sova, så kom Björn, Cicci och ch ner och kollade runt lite i lägenheten. Björn och Cicci har ju bott här före oss. :)
sen så gick dom och vi gick och la oss igen.
igår så följde jen med mig till doktor göran och satt i p-staven, hha höll på att börja gråta och svimma . haha  ^^ sen gick vi till skolan igen, och hade halva floristlektionen och idrotts lektionen. senare på kvällen åkte jag, jen, meddie, ch, matte och martina in till stan och kollade på bio "the day earch stood still" den var faktist bra :)
sen hem och sova.
och idag åkte jag, jen och sanne in till täby och kollade runt lite, och så skulle jag byta en tunnika jag köpt på gina så vi gjorde det sen åkte vi hem. så färgade jag jennies hår, blonda slingor, det vart riktigt snyggt ! :) sen  så åkte vi och handlade. sen när vi skulle göra godis, så skulle vi smälkta chocklad så började det blixta och smälla i mikron ! :s  jäklar vad rädd jag och jen vart första gången, sen skulle vi ta på den igen, då började det blixta ännu mera ! då vart alla 3 rädda ! lr martina var lungnast iaf. :p haha ,  fy tusan . :p
och nu sitter alla 3 sambos i tv rummet med våra datorer och kollar på simpsons. :) 
men igentligen borde jag städa mitt rum..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0