Lay All Your Love On Me

http://www.youtube.com/watch?v=MnAmGeJ6jP4&feature=related
 nu sitter jag och sanne och lyssnar på lay all your love on me.
någon dag ska jag och sanne hämta en av hennes hund så ska vi ta med den till lägenheten, då kommer flisan på besök ! :) hhaaha. sanne hjärtat !



lunch rast och sen bild och form. kul..
är inte på så bra humör nu.
kassaveckan, igen. och håller på att bli förkyld, hostar slem. 
men snart är det helg !
inte sett christopher sen den 21 november...
saknar han .

när jag kommer hem ska jag nog försöka göra klart idrotten och naturkunskapen kanske engelskan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! :D Nästa tisdag hämtar vi den o tar me till lägenheten :D <3

Lina <3 Sanne

2008-12-10 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0