flytt till åkersberga imon

hey.

nu har jag vart duktigt och skaffat en blogg som vissa andra!
Ojoj, imon gäller det flickor, vi flyttar till åkersberga ! jag har nog inte fattat det än, att bo med 2 av dom bästa , kan det bli bättre lr ? I don't think soo !  Tåget går 12.11 imorgon,  kommer komma med en fet resväska med alla kläder, kulkul .^
Nu har vi 2 dagar att fin slipa lägenheten innan skolan på torsdag, nervöst men kul ! ska bli kul att se nått nytt och träffa nya människor.  kommer ju inte bli som i säter precis att man träffar alla vänner varenda dag, det kommer nog vara jobbit, men det kommer nog funka :')   kan ju redan nu säga att jag kommer sakna vännerna som blir kvar i dalarna och vissa flyttar .  lycka till för er!  
snart sitter jag i lägenheten och skriver på en egen dator på denna blogg ;)  
jag kan ju bara säga att jag längtar ! handla mat och laga mat själv , och hur mkt frihet :) ååååh !
flickor jag lovar det kommer bli kanon i åkersberga !  jag är glad att det är er jag ska bo med i 3 år . visst kommer vi bråka , men sånt får man ta . :)    
lycka till, till er som bor hemma nu med :)
 älskar er


Kommentarer
Postat av: martina

vi kommer få det toppen lina :D de första dagarna givk utmärkt , det måste fortsätta så.. :D <3

2008-08-23 @ 13:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0